tiistai 15. marraskuuta 2011

Monster High

Thomas halusi ostaa miulle kauan ihailemani Draculauran. Monet teistä ovat varmaan huomanneetkin  esimerkiksi Prismassa tai Anttilassa tämän Monster High-sarjan. Osa hahmoista on kyllä tosi kökköjä ja rumia, mutta löytyy vielä pari jotka haluaisin omaan kokoelmaani.
 Tykkään niin tuosta Draculauran tukasta ja popoista. Hih, sisäinen keräilijäluonteeni heräsi jälleen. Pakko olla koko ajan jotain mitä kerätä. Disney klassikot ja elokuvat yleensä eivät enää riitä ;)

 Haluaisin hankkia ainakin vielä Frankie Steinin..
.. ja Spectra Vondergeistin. Tätä en vain ole Suomessa nähnyt missään :c

16 kommenttia:

  1. mäkin oon ihaillut nuita prismassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama mulla on<3<3<3<3
      T:Pilvi

      Poista
  2. Spectraa löytyy ainakin ebaysta ja amazonista, mutta ovat vielä melko hinnassa ja toimituskulut päälle. Mulle kotiutui tänään Draculauran kaveriksi Frankie.
    -Hanna (Oulu)

    VastaaPoista
  3. Gothic: Ne on kyllä ihania! :)

    Hanna: Juu, saahan niitä ulkomailta jos haluaa. Ei vaan rahatilanne salli tällä hetkellä tilailla..

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Eikä, ihania, ihastuin noihin ensisilmäyksellä. :D Kun saan rahaa niin saattaa olla menoa sitten... Paljo noi muuten maksaa Suomessa? Kun asun itse tätä nykyä Saksassa niin itsellä ei mitään hajua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä sain frankien kahellakympillä ja cleo de nile deuce gorgon pakkauksen 46

      Poista
  6. Kaikki Monster High hahmot ja nuket ovat ihania ja kauniita omalla tavallaan. Itselläni on Toralei, Dead Tired Draculaura, Clawdeen basic 2, Lagoona skull shores,Frankie Stein dead tired, Abbey Bominable, ja kaksi pehmolelua, Abbey ja Lagoona. Abbey on ehdoton suosikkini ja Lagoona siskoni. Spectraa sitäpaitsi löytää suomesta, ellei pidä nukkeja rumina ja ei viitsi etsiä. Niitä saa lähikaupoista ja lisää on vain tulossa. Itse aion kerätä kaikki nuket joiden vaatteista tykkään sillä itse nuket ja hahmot ovat lumoavan kauniita. Jopa Ghoulia omalla tavallaan. Netti sarjaa rakastan ja katselen sitä mielelläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. WAY sulla on toralei<3<3<3

      Poista
  7. mäpä olen nähny spektran iisalmen prismassa

    VastaaPoista
  8. Siis mullakin on monster high nukkeja esim:Cle de nile,Deuce gorgon,frankie stein ja draculara saan ehkä lagoonan ai niin mulla on myös clawdeen wolf

    VastaaPoista
  9. Minulla On Cleo de nile,Deuce,Clawdeen Wolf,Lagoona Blue,Draculaura ja Choulie.



    OIKEASTI!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis On viel Pehmolelu Cleo De Nile Ja Hissette:D

      Poista
  10. Minulla On Cleo de nile,Deuce,Clawdeen Wolf,Lagoona Blue,Draculaura ja Choulie.



    OIKEASTI!!!!

    VastaaPoista
  11. Mulla on kaikki noi nuket iha kaikki monster hig tyypit

    VastaaPoista