keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Oil Spil

Sain joululahjaksi miehekkeeltä ihanan Lipparin Oil Spil hamoisen, joka kaipaisi kovasti yläosaa itselleen. Jos jollain sattuu olemaan jotakin, joka kaipaa kaapin perukoilla uutta kotia niin olisin enemmän kuin iloinen jos voisin kotiuttaa itselleni :)

Olen ihan ylirakastunut kyseiseen sarjaan ja etenkin nyt kun hame kuumottelee kaapissa. Olin onneni kukkuloilla laittamassa yksi arkipäivä hametta päälleni kunnes tajusin ettei oikein mikään vaatekaapissani sen kanssa sopinut. Ja etenkin kun olen tarkka ja miusta on kiva että ne olisivat samaan sarjaan. Toinen hyvä esimerkki tästä pakkomielteestäni on Gangsta Pranksta-sarja, jota yritän kerätä itselleni, että saisin yhteenkuuluvuuskokoelman :'D



5 kommenttia:

  1. Ouu, mä ostin vähä aikaa sitten myös tuon hameen ja siihen kuuluvan korsetin, mut hame oli liian ison joten möin eteenpäin, mutta ens viikolla saapuu hame pienemmässä koossa ^^ Oon nii rakastanu tuohon sarjaan :P

    VastaaPoista
  2. Fb:n goottikirpparilla tuntuu tuota sarjaa liikkuvan juuri nyt. :)

    VastaaPoista
  3. oon ikuisuuden halunnu kans kerätä noi, varsinki ton hameen haluan! mut toistaseks on vaan housut ja niistäki hajos melkein heti vetskari, blaah. :<

    VastaaPoista
  4. Sulle olis haaste mun blogissa! ;)

    VastaaPoista
  5. Kantsii kattoo Goottkirppikselt, ite klikkailin sieltä itselleni just ton vyötärökorsetin :>

    VastaaPoista