torstai 1. maaliskuuta 2012

Päivän meikki&asu

 Pitkästä aikaa jaksoin aamulla panostaa itseeni ja meikkiini. Voi että kuinka tuntuikin hyvältä kiireetön aamu. Tutut ja turvalliset värit valkoinen ja violetti pääsivät koristamaan silmiäni koulupäivän ajaksi.

Lopuksi eyelineriä ja ripsiväriä. :)

Päivän asuna Lip Servicen Gangsta Pranksta mekko
Olen kyllä niin totaalisen kyllästynyt monimutkaisiin vermeisiin. :'D Esimerkiksi tämä Lipparin mekko tuntuu aina uudelleen ja uudelleen hakeutuvan päälleni kun mietin mikä näyttäisi hyvältä, mutta olisi helppo ja mukava pitää koko päivän ajan. Olen ylirakastunut tähän mekkoon, joka löytyy kaapistani myös violettina ;)

2 kommenttia:

  1. Mä olen niin siun kanssa samaa mieltä ton monimutkaisuuden kanssa. :) Mulla eksyy myös yhdet ja tietyt ihanuudet päälle kertatoisensa jälkeen, ja vaikeasti ahtauduttaviin korsetteihin ja härpäkkeisiin ei enää niin useasti jaksa kääriytyä. :D Vanhuus tulee!

    VastaaPoista
  2. Sanopa muuta :D korsetit tuntuu niin tukalilta..etenkin jos olet lähdössä syömään tai juomaan jotakin niin korsetti on jätettävä kotiin. Mieluummin viihdyn yksinkertaisemmissa releissä ilman jatkuvaa tukalaa tunnetta :)

    VastaaPoista