keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Fantasy Color Dreams

Suoritin eilen tukkavärjäysoperaation. Tuskissani kamppailin pinkin ja violetin välillä, mutta päätinkin sekoittaa molempia ja katsoa mitä siitä syntyy.




 Fantasy Color Gloss värejä olen käyttänyt viimeiset viisi vuotta ja olen tykännyt. Ainakin pinkki väri kestää itselläni tosi kauan päässä, samoin punainen. Olen tässä välissä käyttänyt myös ManicPanic väriä, mutta jotenkin vaan aina päädyn ottamaan lopulta tuota samaa Fantasy Coloria.

Tällainen on Wild Purplen ja Flamingo Pinkin yhdistelmä. Itse kyllä tykkäilen kovasti väristä, mutta varmaan aika pian tahdon ihan kylmän violetin sävyn. Mitäs mieltä te olette? :)


8 kommenttia:

  1. Mun mielestä kiva! Myös sellainen väri että olisi alta liila ja päältä pinkki voisi olla hauska.

    VastaaPoista
  2. On kyllä kaunis väri :) Sulle sopii hirmu hyvin tollanen väripläikkä hiuksiin!

    VastaaPoista
  3. On ihanan sävynen tuo :3 Mistä ostat noita värejä? En oo ennen törmänny ton merkkisiin väreihin, vaikka paljon shokkivärejä kuluttanu :)

    VastaaPoista
  4. ihana väri!!!:) Sopii siulle hyvin!!:)

    VastaaPoista
  5. Aaa, tosi kiva väri ja sopii siulle ihan älyttömän hyvin! :--)

    VastaaPoista
  6. Hyvältä näyttää! Mäkin oon tykänny hurjana Fantasy Colorista :)

    VastaaPoista